piątek, 5 sierpnia 2016

Podziel się miłością ♥



Witajcie kochani. Dzisiejszy post nie będzie raczej długi. Chciałaby Wam po prostu przedstawić pewnego muzyka, który ostatnio skradł moje serce.
Jestem niemal na 100% pewna, że go nie znacie, gdyż chłopak nie jest prawie wcale popularny.

Dlaczego? Nie mam pojęcia. Naprawdę. Według mnie ma ogromny talent i wspaniały głos. Ben Owen, bo to on jest bohaterem dzisiejszego postu, jest jeszcze młody i mam ogromną nadzieję, że przyszłość przyniesie mu sławę i chłopak z Anglii zostanie wielką gwiazdą rocka, na co według mnie, zasługuje znacznie bardziej niż wiele współczesnych gwiazd.
Chłopak nagrywa głównie akustyczne covery bardziej lub mniej popularnych piosenek.


Coś co niezwykle urzeka mnie w jego osobie, coś co bardzo wyróżnia go od tylu bardziej popularnych gwiazd, to miłość do muzyki. W jego głosie możemy usłyszeć tyle emocji, możemy zobaczyć je na jego twarzy. A dla mnie jest to wszystko czego potrzebuję, wszystko czego szukam w muzyce. Emocje.



Ben ma też kilka swoich własnych utworów. Najpopularniejszym i zdecydowanie najlepszym z nich jest piosenka Dirty Little Secret, do której nagrał też teledysk. Video może nie jest idealne, ale bardzo profesjonalne i co ważne, nie odwraca uwagi od piosenki, która jest według mnie niesamowita.





To tyle o Benie. Napiszcie w komentarzach czy chłopak Wam się spodobał i czy bylibyście zainteresowani podobnymi postami, bo powiem szczerze, że ostatnio spędzam dużo czasu na słuchaniu małych, a czasem nawet malutkich (głównie Angielskich) zespołów rockowych.

Jednak to nie wszystko. Bardzo chciałabym, abyście Wy podzielili się ze mną w komentarzach swoją miłością. Niezależnie od gatunku, od popularności artysty. Nie pytam o zespóły, czy wykonawców, których uważacie za najlepszych, a o tych, którzy skradli Wasze serduszka. Możecie podać jakieś tytuł, a ja bardzo chętnie posłucham.




Pozdrawiam serdecznie ^^

38 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkie gitarowe brzmienia, a gitarę akustyczną sama posiadam, więc może się polubię z opisanym wykonawcą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie o chłopaku nie słyszałam a słychać i widać że utalentowany.
    Jeśli o mnie chodzi to moją ostatnią miłością jest Paloma Faith i jej "Only Love Can Hurt Like This" a także przecudowna piosenka Mayday Parade "Terrible things" która za każdym razem wyciska mi z oczu łzy gdy jej słucham.
    No i oczywiście - The White Stripes, Happysad, Florence and The Machine oraz Muse.
    Jak przyjdzie mi jeszcze coś/ktoś do głowy to dopiszę niżej ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Palomie Faith nigdy nie słyszałam, może to dlatego, że raczej nie słucham kobiet, ale bardzo podoba mi się jej soulowy głos! A piosenka jest magiczna ♥
      Mayday Parade kojarzę, jednak nie słyszałam wcześniej piosenki Terrible Things, ale bardzo mi się podoba, wspaniały tekst ^^

      Usuń
    2. Nominowałam cię do Liebster Award! Po więcej informacji wpadaj do mnie ;)

      Usuń
  3. Nie znałam tego chłopaka, ale naprawdę ma fantastyczny głos! Najbardziej podoba mi się w Dirty Little Secret, no bo to już profesjonalna obróbka itp bez szumów w coverach ;) kogoś on mi przypomina, ale nie mogę sobie przypomnieć kogo! no to może ja podzielę się swoimi miłościami :3 a nuż może coś ci się spodoba :) W zasadzie to lubię znanych wykonawców jak Evanescence, Linkin Park, Die Antwoord ale moją miłością są dwie osoby, mniej znane a już na pewno mniej znane w polsce. Pierwsza to Courtney Jenaé i jej Dirty Angel (https://www.youtube.com/watch?v=L6m7-N10TNc) no po prostu ta piosenka przenosi do innego świata. I na koniec wisienka na torcie Simon Curtis! Niesamowity głos, piosenki i tekst! zawsze mam gęsią skórkę przy słuchaniu tej muzyki, po prostu zawsze bardzo angażuję się w słowa. Polecam Super Psycho Love (https://www.youtube.com/watch?v=MS_NvcpdSNo) I hate you (https://www.youtube.com/watch?v=nf0eT5bQaDM) i moja ulubiona Hypnotized (https://www.youtube.com/watch?v=UjHhSHe_qkA)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, mi też kogoś przypomina! Chyba jakiegoś aktora, ale nie mam pojęcia którego :P
      Bardzo spodobał mi się Simon Curtis ^^ I przyznam szczerze, że jestem troche zdziwiona, bo na co dzień nie słucham takiej muzyki, natimiast Super Psycho Love i Hypnotized bardzo mi się spodobała! Na pewno jeszcze do nich wróce :D
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o Benie i żałuje. Jest bardzo utalentowany. Jeśli chodzi o piosenkę to bardzo spodobała mi się California, którą śpiewa dość sławna (lecz nie tak bardzo jak inne gwiazdy) dziewczyna o imieniu SAARA. Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopak mega, zapoznam się z nim głębiej na pewno *_*
    Co do mojego gustu, to jest on bardzo zależny od czasu. Najbardziej lubię rocka alternatywnego, albo coś zupełnie sprzecznego z czym chciałem się teraz podzielić :) Uwielbiam też muzykę, której nie słucha się "w tle". Taką, której nie puści się strony, gdyż po jakimś czasie może irytować lub po prostu nie pasować. Ktoś kto interesuje się zagranicznym The Voice może kojarzyć taką artystkę jak Anna McLuckie ( https://www.youtube.com/watch?v=41X1hyxHHOQ ).
    Szczerze, to pisanie tego komentarza zmotywowało mnie do głębszego poznania jej osoby i teraz (właśnie w tym momencie) robiąc to, coraz bardziej zaczynam ją wielbić :D
    Fajny post, życzę miłego dnia =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądam zagranicznych The Voice, w ogóle nie jestem fanką tego typu programów (może kiedyś napiszę o tym dlaczego) więc pierwszy raz słyszę o Annie. I uważam, że jest niesamowita. Uwielbiam jej wersję Get Lucky i White Noise. jej muzyka jest z jednej strony wzruszająca, a z drugiej nie mogę przestać się uśmiechać, gdy jej słucham. Ma coś w sobie, taki... uroczy głos ^^
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Rewelacja post i w sumie mało takie spotykałam na blogach :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł na post, pierwszy raz się z takim spotykam. :) Świetna muzyka, dobrze było posłuchać czegoś z tych brzmień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej w ucho wpadło mi "Dirty Little Secret" z prostego powodu - nie przepadam za piosenkami w wersji akustycznej.

    OdpowiedzUsuń
  9. moje serce skradł na przykład Janusz Radek..

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne są takie posty, można dowiedzieć się czegoś nowego co ktoś inny słucha :)
    Ja uwielbiam Sound'n Grace i Pawła Domagale

    OdpowiedzUsuń
  11. Chłopak jest naprawdę świetny! Trzymam za niego kciuki. Widać, że robi to, co kocha, że się spełnia, więc niech mu wyjdzie! :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tego typu posty, gdzie mogę poznać ludzi z talentem. Cover piosenki Guns N' Roses jest absolutnie genialny. Biorę się za słuchanie jego głosu, w którym faktycznie jest coś niesamowitego. :) Trzymaj się ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie cieszę się, że Ci się podoba ^^ pozdrawiam !

      Usuń
  13. Chętnie posłucham. Takie posty są mało spotykane na blogach. Ja raczej nie słucham rocku i generalnie słucham bardziej popularnych osób. Jak już wcześniej wspomniałam chętnie posłucham.
    Ogólnie świetny post.
    Obserwuję twojego bloga.

    perfectoutfitfortoday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję słońce ^^ na pewno zajrze do Ciebie i zrobie to samo, gdy Twój blog przypadnie mi do gustu ;)

      Usuń
  14. Powiem szczerze, że nigdy o nim nie słyszałam, ale lubię właśnie takie osoby, które głównie na youtube wrzucają swoje kawałki czy też covery, u takich osób najczęściej można zaobserwować prawdziwą miłość do muzyki. A chłopak ma naprawdę talent :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o nim, ale to może dlatego że szczerze mówiąc rzadko grzebie w muzyce. Słucham raczej tego co jest w radiu czy w telewizji. Chociaż kiedyś trafiłam przypadkiem na Youtubie na chłopaka który robił akustyczne covery najbardziej znanych hitów jak np. Umbrella Rihanny. I robił to naprawdę super. Ten Ben też ma swój urok i klimat. Oby, gdy już wypłynie na szerokie wody, nie zapomniał o tym co przyniosło mu fanów i nie produkował wszystkich piosenek prawie identycznych tylko po to, żeby zarabiać grube hajsy. Tak jak to robi większość piosenkarzy. Artysta powinien tworzyć przede wszystkim dla siebie, bo wtedy robi to z sercem. Gdy tworzy tylko dla publiczności, wtedy chodzi już tylko o pieniądze. Takie jest moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%! Bardzo dużo zespołów tak kończy. Np. Panic! At The Disco czy Fall Out Boy, kiedyś ich utwory były bardziej rockowe, teraz idą w stronę pop rocku, bo to cieszy się większą popularnością, przyciąga więcej osób i daje im więcej pieniędzy...

      Usuń
    2. I to jest niestety smutne. Dlatego chyba lepiej żeby Ben pozostawał jednak teoche w cieniu. Mimo to i tak pewnie skradł wiele serc, a jego muzyka kołysze wiele uszu i napewno ma fanów!

      Usuń
    3. I to jest niestety smutne. Dlatego chyba lepiej żeby Ben pozostawał jednak teoche w cieniu. Mimo to i tak pewnie skradł wiele serc, a jego muzyka kołysze wiele uszu i napewno ma fanów!

      Usuń
  16. E no super gra, ale nie wiem czy sława byłaby dla niego dobra. Dla wielu popularnych wokalistów czy zespołów przestaje być ważny tekst i sentyment do muzyki. Liczy się popularność i co za tym idzie - pieniądze. Lepiej niech zostanie taki jaki jest niż zacznie pisać teksty typu "work work work".
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za komentarz ❤
    Opowiadanie bardzo mi się podoba, na pewno będę zaglądać często,
    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam Bena, ale tak jakoś średnio wpadł mi w ucho. Moje serce absolutnie skradł Brendon Urie z Panic! At The Disco, bo to co ten człowiek robi z głosem, to po prostu bajka. Poza tym, serduszko wędruje do Dawida Podsiadło, bo jego głos też wielbię ponad wszystko. ;)
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brendon ❤ kocham Panic! At The Disco, jednak tęsknię za Ryan'em Ross'em i ogólnie za tym 'starym' P!ATD, mniej popowym, ale i tak nie potrafiłabym przestać ich słuchać :P

      Usuń
  19. Muszę posłuchać tego Bena :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszalam o tym chłopaku, ale jest świetny. Fajnie, że mogę dowiedzieć się od Ciebie takich rzeczy :) Na pewno bardziej zapoznam się z taką muzyką. Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ma rewelacyjny głos ! :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  22. ma świetny głos!
    dużo jest takich ludzie, którzy są utalentowani, a jednak mało osób o nich słyszalo

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam kilka jego coverów, ale nigdy nie wiedziałam, że to właśnie Ben :) Dzięki Tobie zwrócę teraz na niego wiekszą uwagę.
    Ja uwielbiam BVB, The Weeknd i ostatnio nałogowo słucham G-eazy :)
    Buziaki!
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pisałem już komentarz pod tym postem, ale nowego nie dodałaś, więc napiszę nowy :D
    Nominowałem Cię do Liebster Blog Award! Mam nadzieję, że odpowiesz na wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie nie znam go ;p Ale z przyjemnością wpadnę do niego na yt.
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chłopak świetnie śpiewa!
    W sumie to nie mam ulubionego muzyka, ale kocham muzykę filmową ♥ Moje ulubione to Hedwig's Theme i oczywiście Imperial March :)
    Zapraszam do ostatniego posta na http://idoptakowo.blogspot.com/ nie wiem czy mam kontynuować bloga czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, są dla mnie dużą motywacją ^^

* 1 komentarz u mnie = 1 komentarz u Ciebie